LastPass campagne

Er is een betere manier om wachtwoorden op te slaan. Daarom is er een nieuwe LastPass campagne waarbij Mr. Note-It-All wordt gelanceerd. Je (her)kent hem. Misschien BEN jij hem wel:

Hij is de man die al zijn wachtwoorden op plakbriefjes onder het toetsenbord of onder het scherm bewaart.

Hij is degene die zijn persoonlijke accounts koppelt aan werksystemen.

Hij is super aardig. Hij is een grappenmaker. En hij bedoelt het allemaal goed, maar is verschrikkelijk als het gaat om beveiliging.

De waarheid is dat beter wachtwoordbeheer niet direct een probleem is van het beveiligingsteam, maar een individuele verantwoordelijkheid. En daarom lanceert LastPass deze campagne op de Amerikaanse televisie, in de New York Times, Bloomberg en overal op internet. Om de nadruk te leggen op de problemen die ontstaan ​​bij werknemers die, ondanks hun beste bedoelingen, het niet voor elkaar krijgen om wachtwoorden op een veilige, beveiligde en betrouwbare manier te beheren. Laten we dat nou precies een stuk makkelijk maken met oplossingen zoals LastPass..

De campagne zal bovenal in het buitenland te zien zijn, maar we wilden je deze humoristische benadering toch niet laten missen.

Op meer serieuze toon; hoe kunnen we jou helpen om jouw digitale weerbaarheid en die van de organisatie te vergroten?